Autógumi keresés


Kiválasztott gyártók: Összes gyártó

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan rendelhetek?
Interneten, telefonon, e-mailen.

Hogyan találom meg a keresett méretet?
Használja a gumiabroncs keresőt.

Ha nem tudom, hogy mi az autóm gumiabroncs mérete mit tegyek?
Használja az autótípus szerinti keresőt. Az ott listázott méretek mind felszerelhetőek az autójára, de mindenképpen ellenőrizze le az autóján lévő méretet is.

Milyen váltóméretet tudok rá tenni?
Használja az autótípus szerinti keresőt. Az ott listázott méretek mind rászerelhetőek az autójára.

Az interneten valós a készlet?
Igen valós, 10 percenként automatikusan frissül.

Ha rendelek, mikor kapom meg?
Ha készleten lévő terméket rendel 11 óráig, akkor másnap megkapja.

Miért nem találom a kosár gombot?
Kosár gomb csak a készleten lévő termékeknél van. Amit kiválasztott nincs készleten, ebben az esetben használja az ajánlatkérés gombot és töltse ki az adatokat, az elérhetőségről tájékoztatni fogjuk, vagy érdeklődjön telefonon, e-mailen.

Személyesen átvehetem?
Igen, személyesen is átveheti termékeinket Budapest II., III., IV., VI., IX., XI., XIII., XV., XVI., XXI. kerületekben, továbbá Békéscsabán, Budaörsön, Debrecenben, Dunaharasztin, Győrben, Hódmezővásárhelyen, Miskolcon, Nyíregyházán, Pécsen, Szegeden, Székesfehérváron, Szombathelyen, Veszprémben

Hogyan fizethetek?
Utánvéttel a szállítónak, Bankkártyával, Barionnal, előreutalással, vagy személyes átvétel esetén készpénzzel a termékek átvételekor.

Bankkártyával fizethetek?
Természetesen igen.

Használt gumit árulnak?
Nem, kizárólag új gumik és felnik értékesítésével foglalkozunk.

A régi gumikat beszámítják?
Nincs rá lehetőségünk. Mivel csak új gumi értékesítésével foglalkozunk, ezért a használtgumi beszámítását nem tudjuk megoldani.

Kedvezményt tudnak adni?
4 darabnál nem. Nagy mennyiség esetén hívja ügyfélszolgálatunkat, ahol tájékoztatjuk a lehetőségekről.

Készletnél mit jelent a 4+ ?
A darabszámok 4 darabra limitálva vannak. A 4+ azt jelenti, hogy 4 darabnál több van készleten.

Visszaigazolják a rendelésem?
Igen, minden esetben visszaigazoljuk a rendelését.

Leellenőrizhetem, mielőtt átveszem?
Igen, a vevőnek kötelessége az áru épségét átvételkor ellenőrizni.

Van rá garancia?
Igen van, a garancia időtartama gyártókként változik, de minden esetben minimum 2 év.

Ha garanciális problémám van, hogyan járjak el?
Hívja ügyfélszolgálatunkat, vagy írjon egy e-mailt a problémáról és mi útbaigazítjuk.

Tényleg annyi az ára, amit az oldalon ír?
Igen, annyi. Speciális árképzésünknek és a nagy mennyiség értékesítésnek köszönhetően, igyekszünk a lehető legkedvezőbb árakat kialakítani.

Hozzám is ki tudják szállítani?
Igen, Magyarország területén bárhova ki tudjuk szállítani.

Szombaton van szállítás?
Sajnos nincs, hétköznap 8 és 17 óra között van kiszállítás.

Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot a futárral?
Legtöbb abroncsunkat a DPD futárszolgálat szállítja. Legegyszerűbb és leghatékonyabb módja a kapcsolatfelvételnek az e-mail küldés: [email protected]-ra. Itt jelezheti, ha címmódosítást, vagy ütemezett kiszállítást szeretne kérni.
DPD: Ügyfélszolgálat: (+36 15) 01 62 00, (H: 7:00-19:00; K-P.: 8:00-18:00), e-mail: [email protected]
GLS: Ügyfélszolgálat: (+36 29) 88 66 70, (Minden nap: 7:00-18:00), e-mail: [email protected]

Hol vehetem át személyesen?
Az alábbi linken megtalálható átvételi pontok közül választhat. 

Mi az a PEX garancia?
A Teljes Garancia a gyártási hibákon túli meghibásodásokra, a legtöbb az abroncsokat érintő káreseményre, ide értve a szándékos rongálást is - vonatkozik. (padkázás, kátyú okozta sérülések, szálszakadás, dudorodás, defekt, szándékos rongálás - szinte minden olyan káresemény, ami nem a tulajdonos hibájából következik be). A gumiabroncsok javítását -ingyenesen- bármely PEX partnernél igénybe veheti. Javíthatatlan -Teljes Garanciás- használt abroncsait maradvány értéken beszámítjuk az új gumik árába.

   Maradvány profilmélység  Kedvezmény az  új abroncs árából
 Vásárlástól számított 8 napig  100%
 7 mm vagy nagyobb  80%
 6 mm vagy nagyobb  50%
 5 mm vagy nagyobb  40%
 4 mm vagy nagyobb  30%
 3 mm vagy nagyobb 20%

 

Új gumiabroncs beszámítása maradvány értéken 

Bármelyik abroncshoz megvásárolható? 
PEX garanciát a Continental, Semperit és Barum abroncsokhoz tudunk biztosítani. Egyszeri 1.200 Ft-ért.

Rossz méretet rendeltem! Mi a teendő?
Aggodalomra semmi ok! A még fel nem szerelt abroncsokat ki tudjuk cserélni 1-2 munkanapon belül. Önnek csak annyit kell tennie, hogy jelzi felénk csereigényét a kapcsolatfelvétel űrlapunkon keresztül. Mi pedig felvesszük Önnel a kapcsolatot időpontegyeztetés céljából.

Árgarancia érvényesítéséhez mit kell tennem?
Amennyiben megtalálta a megrendeléstől számított 24 órán belül olcsóbban (szállítással együtt) az abroncsot, visszautaljuk a különbséget. Ezt egy e-mailben küldött linkkel kell jeleznie felénk. 

Nincs szükségem a megvásárolt abroncsra. Mit tegyek?
A Vevőknek a megrendelt termékek készhez vételétől számított 14 napon belül joguk van indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben a PICMAC Kft. köteles a Vevőnek a vételár teljes összegét visszafizetni, legkésőbb a visszaszolgáltatást követő 30 napon belül. A visszatérítés a szállítási költségekre nem vonatkozik, valamint a termék visszaszállításának költségei is a vásárlót terhelik. A termék visszaszállításának költsége (bruttó 1.270 Ft / gumiabroncs).
A PICMAC Kft. kizárólag hiánytalan, még nem használt, sértetlen állapotú termékek esetén köteles a teljes vételárat visszafizetni.

Mennyibe kerül az abroncsok felszerelése az átvételi pontokon?
Minden esetben a partnerszervizek szerelési díjait kell megfizetni. Az oldalunkon található adatok tájékoztató jellegűek, és a szervizek a változtatás jogát fenntartják. A szervizek menüpontban láthatóak lesznek a szervizdijak is.