Autógumi kereső

Autótípus szerint

Gyakran ismételt kérdések

Használja a gumiabroncs keresőt.

Használja az autótípus szerinti keresőt. Az ott listázott méretek mind felszerelhetőek az autójára, de mindenképpen ellenőrizze le az autóján lévő méretet is.

Használja az autótípus szerinti keresőt. Az ott listázott méretek mind rászerelhetőek az autójára.

A legtöbb esetben valós, 10 percenként automatikusan frissül.

Kosár gomb csak a készleten lévő termékeknél van. Az aktuálisan készleten nem lévő termékekről érdeklődjön telefonon, e-mailen.

Nem, kizárólag új gumik és felnik értékesítésével foglalkozunk.

Nincs rá lehetőségünk. Mivel csak új gumi értékesítésével foglalkozunk, ezért a használtgumi beszámítását nem tudjuk megoldani.

4 darabnál nem. Nagy mennyiség esetén hívja ügyfélszolgálatunkat, ahol tájékoztatjuk a lehetőségekről.

A darabszámok 4 darabra limitálva vannak. A 4+ azt jelenti, hogy 4 darabnál több van készleten.

Igen, annyi. Speciális árképzésünknek és a nagy mennyiség értékesítésnek köszönhetően, igyekszünk a lehető legkedvezőbb árakat kialakítani.

Garantáljuk, hogy az abroncsok vadonatújak és friss gyártásúak. Az általunk forgalmazott abroncsok 2 éven belül készültek. Bizonyos kifutó mintázatok esetén elenyésző százalékban előfordulhat, hogy 2 évnél idősebb abroncsot szállítunk, ebben az esetben Önnek joga van elállni a vásárlástól és mi ingyen visszahozzuk Öntől az abroncsot.

A DOT garanciáról bővebben ide kattintva tájékozódhat.

Sajnos nem, sem telefonon, sem emailben. Jelenleg (2018.10.09) több mint 1.500.000 abroncs érhető el kínálatunkban. A gumiabroncsok terjedelmes mérete és tárolási módja miatt sem mi, sem a Partnereink nem tudják a pontos DOT számot abroncsonként, egyedileg kezelni.

A két (2) évnél idősebb abroncsokat (mivel fizikailag elkülönítve vannak tárolva) minden esetben megjelöljük DOT felirattal. Tehát, ha az Ön által kiválasztott abroncs nevének a végén nem szerepel a DOT felirat (és az adatlapján nem írjuk a gyártási számot) biztos lehet benne, hogy friss, új (2 évnél fiatalabb) abroncsot fog kapni, erre DOT garanciát is vállalunk.

Bővebben itt írtunk a DOT számról (gyártási idő).

Interneten, telefonon, e-mailen.

Igen, minden esetben visszaigazoljuk a rendelését. (Ezt a kollégáink manuálisan végzik!)

Igen, a vevőnek kötelessége az áru épségét átvételkor ellenőrizni.

Legtöbb abroncsunkat a DPD futárszolgálat szállítja. Legegyszerűbb és leghatékonyabb módja a kapcsolatfelvételnek az e-mail küldés: [email protected]-ra. Itt jelezheti, ha címmódosítást, vagy ütemezett kiszállítást szeretne kérni.
DPD: Ügyfélszolgálat: (+36 15) 01 62 00, (H: 7:00-19:00; K-P.: 8:00-18:00), e-mail: [email protected]
GLS: Ügyfélszolgálat: (+36 29) 88 66 70, (Minden nap: 7:00-18:00), e-mail: [email protected]

Aggodalomra semmi ok! A még fel nem szerelt abroncsokat ki tudjuk cserélni 1-2 munkanapon belül. Önnek csak annyit kell tennie, hogy jelzi felénk csereigényét a kapcsolatfelvétel űrlapunkon keresztül. Mi pedig felvesszük Önnel a kapcsolatot időpontegyeztetés céljából, vagy elállhat a vásárlástól.

A Vevőknek a megrendelt termékek készhez vételétől számított 14 napon belül joguk van indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben a PICMAC Kft. köteles a Vevőnek a vételár teljes összegét visszafizetni, haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül kell visszafizetni a vásárlónak a vételárat és a normál szállítási díjat, (ha volt ilyen), az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számítva.
Ön felelős a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Ha Ön bármilyen okból kifolyólag nem tudja fenntartani megrendelését, de azt előre fizette, vagy átvette a terméket, de eláll a vásárlástól, megrendelte a terméket, előre fizette, de készlethiány miatt mi nem tudjuk küldeni, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, amelyekről bővebben itt tájékozódhat: https://bhpgumi.hu/aszf

Bizonyos márkákat több beszállítótól is vásárolunk és ennek megfelelően más áron és más szállítási, szerelési feltételekkel tudjuk értékesíteni. Az ilyen abroncsokat a listában is külön megjelöljük.

Ha Ön kedvezményes vételárra jogosult, de a megrendelése teljesítésénél a kedvezmény nem lett levonva, haladéktalanul, de legkésőbb 14 munkanapon belül visszatérítjük az árkülönbözetet.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, amelyekről bővebben itt tájékozódhat: https://bhpgumi.hu/aszf

A fel nem szerelt abroncsok esetében, amennyiben bármilyen okból kifolyólag nem elégedett a megrendelt termékekkel, az átvételtől számított 30 naptári napon belül elállhat a vásárlástól. A 30 napon belüli termékvisszaküldés lehetősége részben lefedi a fogyasztók 14 napon belül gyakorolható elállási jogát. Az elállási jog gyakorlásának feltételeiért kérjük, kattintson ide.

A 30 napos elállásról bővebben ide kattintva tájékozódhat.

Igen, személyesen is átveheti termékeinket Budapest II., III., IV., VI., IX., XI., XIII., XV., XVI., XXI. kerületekben, továbbá Békéscsabán, Budaörsön, Debrecenben, Dunaharasztin, Győrben, Hódmezővásárhelyen, Miskolcon, Nyíregyházán, Pécsen, Szegeden, Székesfehérváron, Szombathelyen, Veszprémben

Igen, a vevőnek kötelessége az áru épségét átvételkor ellenőrizni.

Igen, Magyarország területén bárhova ki tudjuk szállítani.

Magyaroszág egész területén ingyen házhoz szállítjuk a tőlünk rendelt gumiabroncsokat!

Sajnos nincs, hétköznap 8 és 17 óra között van kiszállítás.

Legtöbb abroncsunkat a DPD futárszolgálat szállítja. Legegyszerűbb és leghatékonyabb módja a kapcsolatfelvételnek az e-mail küldés: [email protected]-ra. Itt jelezheti, ha címmódosítást, vagy ütemezett kiszállítást szeretne kérni.
DPD: Ügyfélszolgálat: (+36 15) 01 62 00, (H: 7:00-19:00; K-P.: 8:00-18:00), e-mail: [email protected]
GLS: Ügyfélszolgálat: (+36 29) 88 66 70, (Minden nap: 7:00-18:00), e-mail: inf[email protected]

Az alábbi linken megtalálható átvételi pontok közül választhat.

Utánvéttel a szállítónak, Bankkártyával, Barionnal, előreutalással, vagy személyes átvétel esetén készpénzzel a termékek átvételekor.

Természetesen igen.

Minden esetben a partnerszervizek szerelési díjait kell megfizetni. Az oldalunkon található adatok tájékoztató jellegűek, és a szervizek a változtatás jogát fenntartják. A szervizek menüpontban láthatóak lesznek a szervizdijak is.

Igen van, a garancia időtartama gyártókként változik, de minden esetben minimum 2 év.

Hívja ügyfélszolgálatunkat, vagy írjon egy e-mailt a problémáról és mi útbaigazítjuk.

Tündérkör alapítvány heart
ALAPÍTÁSA ÓTA TÁMOGATJUK A TÜNDÉRKÖR ALAPÍTVÁNYT. Részletek itt.
Tündérkör alapítvány

GY.I.K.

Elakadt? Kérdése van? Valami nem egyértelmű? Jöjjön nézze meg hátha mást is érdekelt már a kérdése.

Gyakran Ismételt Kérdések

ContiSafe3

ContiSafe3

4 darab Continental, Semperit vagy Barum személyautó gumi rendelése esetén garancia vásárolható minden olyan külső sérülésre amelyre a gyártói garancia már nem terjed ki (kátyú, kiszúrás, defekt).

Megbízható bolt

Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz

A BHP gumi az Árukereső minősített webáruháza.

Vedd a neten

van logo felirattal 80 ecommerce logo kicsi

Pályázatok

piaci-megjelenes-tamogatas