Márka
Évjárat
Típus
Kivitel
Ajánlott méret
Irányítószám
Acura
Alfa Romeo
Alpine
ARO
Aston Martin
Audi
BAIC
BAIC BJEV
Baojun
BAW
Bentley
BMW
BMW Alpina
Borgward
Brilliance
Bugatti
Buick
BYD
Cadillac
Changan
Changhe
Chery
CheryExeed
Chevrolet
Chrysler
Ciimo
Citroën
Cupra
Dacia
Daewoo
Daihatsu
Datsun
Denza
Dodge
Dongfeng
DR
DS
Eagle
Enovate
Enranger
Everus
Exeed
FAW
FAW Audi
FAW Mazda
FAW Toyota
FAW Volkswagen
Ferrari
Fiat
Fisker
Foday
Force
Ford
Foton
GAC
GAC Fiat
GAC Honda
GAC Toyota
GAZ
Geely
Genesis
GEO
GMC
Great Wall
Haima
Haval
Hawtai
Hindustan
Holden
Honda
Huanghai
Huansu
Huasong
Hummer
Hyundai
Infiniti
Isuzu
Iveco
JAC
Jaguar
Jeep
Jetta
Jinbei
JMC
Karry
Keyton
Kia
Kinglong
LADA
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Landwind
LDV
LEVC
Lexus
Lifan
Lincoln
Lotus
Luxgen
Lynk&Co
Mahindra
MAN
Maruti
Maserati
Maxus
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes-Benz
Mercedes-Maybach
Mercury
MG
MINI
Mitsubishi
Mosler
Nio
Nissan
Oldsmobile
Opel
Panoz
Perodua
Peugeot
Plymouth
Polaris
Polestar
Pontiac
Porsche
Proton
Qiantu
Qoros
Ram
Ravon
Red Flag
Rely
Renault
Renault Samsung
Riich
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saturn
Scion
Seat
Seres
Skoda
Smart
Soueast
SsangYong
Subaru
Suzuki
TagAZ
Tata
Tesla
Toyota
UAZ
Vauxhall
VAZ
Venucia
Victory
Volkswagen
Volvo
Vortex
Weichai
Weiwang
Wey
Wuling
XPeng
Yema
ZAZ
Zedriv
Zotye
Zotye Jiangnan
ZX
Gumi keresése

méret szerint:

Szélesség
Magasság
Átmérő
Idény
Irányítószám
135
145
155
165
175
185
195
205
215
225
235
245
255
265
275
285
295
305
315
325
335
345
355
Válaszd ki

kedvenc gumimárkádat:

Barum
Bridgestone
Continental
Goodyear
Hankook
Kleber
Laufenn
Michelin
Nokian Tyres
Pirelli
Taurus
Yokohama
Aplus
Apollo
BFGoodrich
Ceat
Cooper
Davanti
Debica
Dunlop
Evergreen
Falken
Firestone
Fortune
Fulda
General Tire
Giti
Goodride
Gripmax
Hifly
Infinity
Kelly
Kingstar
Kormoran
Kumho
Lassa
Leao
Marshal
Matador
Maxxis
Mazzini
Nankang
Nexen
Nordexx
Nortenha
Onyx
Petlas
Premiorri
Radar
Riken
Roadmarch
Rosava
Rotalla
Royal Black
Sailun
Sava
Sebring
Semperit
Sportiva
Sumitomo
Sunny
Syron
Tomket Tires
Toyo
Tracmax
Triangle
Tristar
Uniroyal
Viking
Vredestein
Válaszd ki

kedvenc felni márkádat:

Alufelnik:
4Racing
AEZ
Alutec
Anzio
ATS
BBS
Borbet
Brock
Dezent
Dotz
Enkei
GMP
Inter Action
Keskin
Mak
MAM
Momo
Monaco
MSW
Original (OE)
OXXO
OZ
Platin
Rial
Silver Line
Sparco
Lemezfelnik:
ACÉLFELNI
Lemezfelni

Miért érdemes kiterjesztett garanciát vásárolni az abroncsokhoz?

1.     Hosszabb védelem: A BHP Kiterjesztett Garancia 2 évvel meghosszabbítja a gyári jótállást (áltagosan 1 év), így összesen akár 3-5 évig tartó védelemben részesülhet.

2.     Anyag- és gyártási hibák: A szolgáltatás ingyenes javítást vagy cserét kínál anyag- és gyártási hibák esetén.

3.     Teljes meghibásodás: Teljes meghibásodást okozó hiba esetén az ügyfél új, minőségileg hasonló vagy jobb terméket kap, amelyet házhoz vagy partner szervizbe szállítunk.

4.     Kényelmes és egyszerű: A szolgáltatás könnyen elérhető, csak a vásárlás során kell a kosárba helyezni, vásárlást követően pedig gyors és hatékony megoldást nyújt az előre nem látható problémákra.

BHP Kiterjesztett garancia igénybevételi feltételek

A Polgári Törvénykönyv, illetve a 151/2003 (IX.22.) Kormányrendelet szerinti sávos jótállás felett cégünk a jogszabályokban meghatározott 1-2-3 évet meghaladó időszakra, a termék adás-vételétől (teljesítéstől) számított, a törvényi, illetve egyéni gyári jótállásokon felül, plusz 2 év kiterjesztett, önkéntes jótállást vállal a termékre.

A BHP Kiterjesztett Garancia a Picmac Kft. (továbbiakban: Szolgáltató), valamint a jótállást igénybe vevő (a továbbiakban: Vásárló) által jelen feltételekben foglalt időtartam alatt és feltételekkel biztosít jótállást.

1. Jótállási igények

Amennyiben a megvásárolt gumiabroncson gyári hibából eredő sérülés vagy elváltozás lép fel, a Vásárló javítást vagy cserét igényelhet. 

2. Mit jelent a Kiterjesztett Garancia szolgáltatás

2.1 Amennyiben anyag- és gyártási hibából eredő hiba következik be, a javítás, illetve a termék ingyenes cseréjét foglalja magába.

2.2 A vásárolt termék új termékre történő cseréje kizárólag teljes meghibásodás esetén történhet. Ez azt jelenti, hogy teljes meghibásodás vagy gazdaságtalan javítás esetén az Ön régi hibás termékét új termékre cserélik, amely műszakilag minimum megegyezik a régivel vagy jobb annál. Ebben az esetben az új termék házhoz szállításának díjszabásakor a mindenkor érvényes alap házhoz szállítási költség irányadó. A termék felszerelése nem tartozik a jótállási javítási kötelezettségek körébe, ezt az ügyfél külön díjtétel felszámítás ellenében vállalja.

Kérjük, minden esetben vegye figyelembe, hogy az eredeti termék a Szolgáltató tulajdonába kerül bevizsgálásra, amennyiben jogos a garancia igény, a BHP Kiterjesztett Garancia szolgáltatás keretében megszűntként kezeljük a terméket. 

2.3 Megtérítés

Amennyiben a Szolgáltató nem tud azonos típusú vagy azonos kategóriájú/értékű terméket biztosítani a Vásárló számára, úgy a termék eredeti ára kerül visszafizetésre. A termék árának készpénzben történő megtérítése nem lehetséges, csak bankszámlára történő átutalással. Annak eldöntése, hogy a termék javítható-e, vagy termékcserére van szükség, kizárólag a szolgáltató hatásköre eldönteni.

2.4 Milyen termékekre vehető igénybe a BHP Kiterjesztett Garancia szolgáltatás?

A BHP Kiterjesztett Garancia szolgáltatás a megjelölt gumiabroncsokra érvényes. A Szolgáltató fenntartja a változtatás jogát.

2.5 A Kiterjesztett Garancia szolgáltatás a következő esetekben nem érvényesíthető:

·         helytelen tárolás miatti hibákra,

·         szerelési és üzemeltetési hibákra,

·         a jármű vagy tartozékainak hibája miatt keletkezett hibákra (pl.: futómű helytelen beállítása stb.),

·         baleset, rongálás vagy egyéb külső behatások okozta hibákra,

·         javított abroncsokra,

·         nem rendeltetés szerint használt abroncsokra (versenyzés, sebességi vagy egyéb kísérleti használat közben bekövetkező hibákra),

·         gyors kopásra,

·         ha a vásárolt gumiabroncs nem felel meg a járműre vonatkozó előírásoknak,

·         hólánc által okozott károkra,

·         versenykárok következtében bekövetkezett rongálódásra.

A jótállási bejelentés minden esetben írásban történik, melyet e-mailben a [email protected] vagy postai úton (a lenti címünkre) küldhet el.

3. A BHP Kiterjesztett Garancia szolgáltatás tartama

A BHP Kiterjesztett Garancia az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben biztosított jótálláson felül érvényesíthető jótállásnak minősül, így az igénybevétel, érvényesítés feltételeit Szolgáltató szabadon, a jelen feltételek mellett biztosítja. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben biztosított jótálláson felül érvényesíthető jótállás érvényesítésének feltételeit a termék megvásárláskor hatályos, a vásárlásra vonatkozó általános szerződési feltételek tartalmazzák.

A BHP Kiterjesztett Garancia szolgáltatás a jelen feltételekben meghatározott időszakra vehető igénybe, de nem haladhatja meg a termék gyári garanciájával együtt az 5 éves időtartamot.

Törvény által meghatározott 1 év + 2 év BHP Kiterjesztett Garancia, összesen 3 év

Törvényi által meghatározott 2 év + 2 év BHP Kiterjesztett Garancia, összesen 4 év

Törvényi által meghatározott 3 év + 2 év BHP Kiterjesztett Garancia, összesen 5 év

3.1 Szolgáltatás.kezdete

A gyári jótállás/garancia lejáratának napját követő nap 0.00 perckor veszi kezdetét. A BHP Kiterjesztett Garancia szolgáltatás kizárólag akkor érvényes, ha a megvásárolt termék gyári garanciáján felül a Vásárló megvásárolja a BHP Kiterjesztett Garancia szolgáltatás csomagot is.

4. A szolgáltatás esedékessége

A Szolgáltató kötelezi magát, hogy a javítással/cserével kapcsolatos ügyintézést a kárbejelentés napjától számítva 3 munkanapon belül megkezdi.

A szükséges termékek beszerzése függ a meglévő raktárkészlettől és a beszerzés idejétől, helyétől, ezért néhány hetet igénybe vehet, de nem haladhatja meg a 60 napot. Amennyiben a Szolgáltató nem tudja a Vásárló által bejelentett termék pontos cseréjét végrehajtani, kötelezi magát annak műszakilag, kategóriájában megegyező termékkel helyettesíteni. Amennyiben ez sem megoldható, a Szolgáltató visszatéríti a termék eredeti árát a Vásárlónak.

5. A Kiterjesztett Garancia nem biztosít jótállást:

ha a Szolgáltató vagy a jótállási feladatok ellátásával megbízott személy bizonyítja, hogy a hiba a rendeltetésellenes használat, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás miatt következett be.

ha a meghibásodás oka saját vagy idegen vétkességre vezethető vissza.

rendszeres használatból eredő fokozatos elhasználódás esetén.

abból fakadó hibákra, melyek abból adódnak, hogy az eredeti hiba észlelését követően a terméket továbbra is használták.

6. Hibabejelentési eljárás

Esetleges anyag- és gyártási hibából eredő hiba bekövetkeztekor a következőképpen járjon el.

A meghibásodást, ill. a meghibásodás lefolyását a Vásárlónak magának kell megfogalmaznia és leírnia.

A Vásárlónak a káresemény bekövetkezése, de legkésőbb a tudomására jutása után azt haladéktalanul, legkésőbb 3 napon belül be kell jelentenie (munkanapokon 9 és 17 óra között).

Telefonszám: +36 1 490 0118

E-mail cím: [email protected]

A fenti e-mail címre pontosan le kell írni a meghibásodás bekövetkeztének lefolyását.

Kérjük, hogy a Szolgáltató által átküldött nyomtatványt saját maga töltse ki pontosan és a valóságnak megfelelően, annak érdekében, hogy elkerüljük a felesleges utólagos kérdéseket, ami az igényrendezést feleslegesen meghosszabbítja.

Hamis vagy szándékosan helytelen adatok megadása az igényrendezés elutasításhoz, a végzett javítások értékének visszaköveteléséhez, vagy akár büntetőjogi következményekhez vezethet.

7. A Szolgáltató adatai

Név: Picmac Kft.

Székhely: 4400 Nyíregyháza Mártírok tere 9.

Cégjegyzékszám: 15 09 084200

Email cím: [email protected]

Telefonszám: +36 1 490 0118

A BHP Kiterjesztett Garancia szolgáltatás érvényesítésének folyamata:

1. BHP Kiterjesztett Garancia vásárlása a gumiabroncs mellé ugyanabban az időpontban, de legkésőbb a vásárlást követő 30 napban.

2. Amennyiben probléma merül fel az abronccsal kapcsolatban, a Vásárlónak 3 munkanapon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé.

3. A garanciális folyamatot az e-mail beérkezését követően 3 munkanapon belül meg kell kezdeni a Szolgáltatónak.

4. A Szolgáltató által Vásárlónak küldött formanyomtatványt ki kell tölteni.

5. Szolgáltatónak futárt kell küldeni a Vásárlóhoz a hibás termékért.

6. A bejelentéstől számított 30 napon belül megtörténik a szakértői bevizsgálás.

7. A vizsgálattól függően megszületik egy eredmény:

a. vagy jogos a reklamáció és cseréljük az abroncsot

b. vagy nem jogos és elutasításra kerül, új termék vásárlására van szükség.

Vélemények rólunk

A BHPgumi a gyártók által
minősített webáruház.

Continental minősített webshop

Michelin minősített website

A BHPgumi az Árukereső
minősített webáruháza.