ContiSafe3 - defektgarancia, assistance szolgáltatás és biztosítás egyben - egész Európában

Tóth Dorottya

A Continental bemutatja új, Magyarországon egyedülálló szolgáltatási csomagját, a ContiSafe3-at. A három különböző szolgáltatást tartalmazó csomag 2018. március 19-től elérhető. A Continental elkötelezett támogatója a biztonságos közlekedésnek, ezért megalkotta saját Vision Zero koncepcióját, melynek fő célja, hogy belátható időn belül nullára csökkentse a halálos kimenetelű, közúti balesetek számát.

    Tartalomjegyzék:

  1. ContiSafe3 szolgáltatások tartalma:

Mindezzel összhangban alkotta meg a német technológiai vállalat a ContiSafe3 szolgáltatási csomagját, hiszen az autósok biztonsága számukra túlmutat az abroncsok biztonságán. A ContiSafe3 egy új, hazánkban páratlan szolgáltatási csomag, amely magába foglalja az assistance-szolgáltatást, a defektgaranciát, illetve a balesetbiztosítást.

cs3

Mi az a ContiSafe3?

  • Defektgarancia abroncsai biztonságáért: Amennyiben biztosított abroncs defektet kap, úgy - kopásarányos mértékig - díjmentesen / csökkentett áron biztosítanak helyette újat, vagy javítják az abroncsot.
  • Assistance szolgáltatás, megoldás a váratlan helyzetekre: Ha Ön bármilyen lehetetlen, szélsőséges helyzetben defektet kap, az assistance szolgáltatás keretében 1 órán belül érkezik a segítség. Ezek után vagy a helyszínen, vagy a legközelebbi szervizig elszállítva, díjmentesen megoldja Ön helyett a problémát.
  • Balesetbiztosítás, Ön és utastársai védelmére, itthon és Európában: A gépjármű összes utasára vonatkozóan, a baleset típusától függetlenül, biztosítási összeg kerül kifizetésre baleseti halál és baleseti rokkantság esetén.

Hogyan juthat hozzá a ContiSafe3-hoz?

  1. Vásároljon egy garnitúra (4 db) Continental csoport által forgalmazott személygépjármű-abroncsot (Continental, Semperit, Barum) online, vagy  a Continental szerződött partnereinél személyesen.
  2. Vásároljon ContiSafe3 szolgáltatási csomagot online, vagy a Continental szerződött partnereinél személyesen , az abroncsok vásárlásától számított 30 napon belül.
  3. Szereltesse fel megvásárolt abroncsait a Continental partnereinél az abroncsok vásárlásától számított 30 napon belül.
  4. Regisztráljon a www.ContiSafe3.hu oldalon a partnerek valamelyikénél erre a célra kihelyezett tableteken, vagy otthona kényelméből, az abroncsok felszereltetésétől számított 8 napon belül, és másnap 00:00 órától már Öné is a teljes körű biztonság élménye.

Mire lesz szükség a regisztrációhoz?

  • Abroncs vásárlás számla
  • Szerelési számla
  • ContiSafe3 számla (ezen három tétel akár egy számlán is szerepelhet)
  • Gépjármű alapadatai
  • Tulajdonos vagy üzembentartó alapadatai

cs3-3x

ContiSafe3 szolgáltatások tartalma:

3x Szolgáltatási csomag: I. Defektgarancia, II. Asszisztencia és III. Baleset biztosítás!

Feltételek:

  • A Continentallal szerződött Partnereknél megvásárolható
  • 4 db gumiabroncs vásárlásakor és felszerelésekor érvényes, a regisztrációtól számított 1+1 évig
  • Érvényességi terület: Magyarország és Európa
  • Termékkör: a Continental csoport márkái: személy (Continental, Barum, Semperit márkájú személygépjármű-abroncsok, 4x4, kivéve AT és MT mintázati típusok)
  • Ügyfél regisztráció a weboldalon, otthon vagy a szervizben kihelyezett tableten vagy a szórólapon szereplő QR kód beolvasásával mobiltelefonnal.
  • 0-24 órás, éjjel-nappal hívható ügyfélszolgálat: 06/1 465-37-86

I. Defektgarancia

  • Szolgáltató: Europ Assistance Magyarország Kft.
  • Szolgáltatás: a gumiabroncs olyan váratlan, előre nem látható sérülése, amely kizárólag az abroncs felniről történő leszerelésével javítható. Javítás költségének megtérítése vagy ha szakszerűen nem javítható, akkor csere (szükség szerint 2 db csere, ha 1 db nem pótolható). Az abroncs árának térítése az ügyfél számára kopásarányos mértékben történik (munkalapon feltüntetett profilmélység alapján).
  • Káresemény oka: kátyú, vandalizmus, baleset
  • Kárbejelentés ügyfél részről: 7/24 Call Center, tel. szám: 06/1/465-3786
  • Kárbejelentés kereskedő részről: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. (munkalap + sérülés fotójának beküldéséhez)

II. Gépjármű asszisztencia:

  • Szolgáltató: Europ Assistance Magyarország Kft.
  • Szolgáltatás: a gumiabroncs váratlan, előre nem látható sérülése következtében, amikor a gépjármű mozgásképtelenné válik, és az ügyfél segítségre szorul. Helyszíni kerékcsere vagy szállítás Continental (vagy más) szervizbe. Javítás költségének megtérítése vagy ha szakszerűen nem javítható, akkor csere (szükség szerint 2 db csere, ha 1 db nem pótolható). Bérautó szolgáltatás maximum 3 napra vagy szállás szervezés legfeljebb 3 napra, Európában max. EUR 70 / fő-ig.
  • Káresemény oka: kátyú, vandalizmus, baleset
  • Kárbejelentés ügyfél részről: 7/24 Call Center, tel. szám: 06/1/465-3786

III. Balesetbiztosítás:

  • Szolgáltató: UNIQA Biztosító Zrt.
  • Biztosított: mindenki, aki a gépjárműben utazik (nem csak a gépjármű tulajdonosa vagy vezetője!)
  • Biztosítási fedezet: közlekedési baleseti halál és rokkantság esetén max. 1 millió Ft / utas.
  • Kárbejelentés: a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen vagy 06/1/465-3786 telefonszámon

cs3-3x1

cs3-3x_s

További információkért látogasson el ide.

bhpgumi.hu
kosar icon
Gumiabroncs WEBSHOP

tyre-test.org Gumiabroncs tesztek,
vélemények valós
felhasználóktól
tire icon tyre background

gumi-b2b.hu/platform Magyarország legnagyobb
gumiabroncs platformja
tire icon tyre background

Töltse le applikációnkat!

Google Play ikon
Google Play ikon

Önnek ajánljuk