A Continental bemutatja új, Magyarországon egyedülálló szolgáltatási csomagját, a ContiSafe3-at. A három különböző szolgáltatást tartalmazó csomag 2018. március 19-től elérhető. A Continental elkötelezett támogatója a biztonságos közlekedésnek, ezért megalkotta saját Vision Zero koncepcióját, melynek fő célja, hogy belátható időn belül nullára csökkentse a halálos kimenetelű, közúti balesetek számát.
Mindezzel összhangban alkotta meg a német technológiai vállalat a ContiSafe3 szolgáltatási csomagját, hiszen az autósok biztonsága számukra túlmutat az abroncsok biztonságán. A ContiSafe3 egy új, hazánkban páratlan szolgáltatási csomag, amely magába foglalja az assistance-szolgáltatást, a defektgaranciát, illetve a balesetbiztosítást.

Mi az a ContiSafe3?
- Defektgarancia abroncsai biztonságáért: Amennyiben biztosított abroncs defektet kap, úgy - kopásarányos mértékig - díjmentesen / csökkentett áron biztosítanak helyette újat, vagy javítják az abroncsot.
- Assistance szolgáltatás, megoldás a váratlan helyzetekre: Ha Ön bármilyen lehetetlen, szélsőséges helyzetben defektet kap, az assistance szolgáltatás keretében 1 órán belül érkezik a segítség. Ezek után vagy a helyszínen, vagy a legközelebbi szervizig elszállítva, díjmentesen megoldja Ön helyett a problémát.
- Balesetbiztosítás, Ön és utastársai védelmére, itthon és Európában: A gépjármű összes utasára vonatkozóan, a baleset típusától függetlenül, biztosítási összeg kerül kifizetésre baleseti halál és baleseti rokkantság esetén.
Hogyan juthat hozzá a ContiSafe3-hoz?
- Vásároljon egy garnitúra (4 db) Continental csoport által forgalmazott személygépjármű-abroncsot (Continental, Semperit, Barum) online, vagy a Continental szerződött partnereinél személyesen.
- Vásároljon ContiSafe3 szolgáltatási csomagot online, vagy a Continental szerződött partnereinél személyesen , az abroncsok vásárlásától számított 30 napon belül.
- Szereltesse fel megvásárolt abroncsait a Continental partnereinél az abroncsok vásárlásától számított 30 napon belül.
- Regisztráljon a www.ContiSafe3.hu oldalon a partnerek valamelyikénél erre a célra kihelyezett tableteken, vagy otthona kényelméből, az abroncsok felszereltetésétől számított 8 napon belül, és másnap 00:00 órától már Öné is a teljes körű biztonság élménye.
Mire lesz szükség a regisztrációhoz?
- Abroncs vásárlás számla
- Szerelési számla
- ContiSafe3 számla (ezen három tétel akár egy számlán is szerepelhet)
- Gépjármű alapadatai
- Tulajdonos vagy üzembentartó alapadatai

ContiSafe3 szolgáltatások tartalma:
3x Szolgáltatási csomag: I. Defektgarancia, II. Asszisztencia és III. Baleset biztosítás!
Feltételek:
- A Continentallal szerződött Partnereknél megvásárolható
- 4 db gumiabroncs vásárlásakor és felszerelésekor érvényes, a regisztrációtól számított 1+1 évig
- Érvényességi terület: Magyarország és Európa
- Termékkör: a Continental csoport márkái: személy (Continental, Barum, Semperit márkájú személygépjármű-abroncsok, 4x4, kivéve AT és MT mintázati típusok)
- Ügyfél regisztráció a weboldalon, otthon vagy a szervizben kihelyezett tableten vagy a szórólapon szereplő QR kód beolvasásával mobiltelefonnal.
- 0-24 órás, éjjel-nappal hívható ügyfélszolgálat: 06/1 465-37-86
I. Defektgarancia
- Szolgáltató: Europ Assistance Magyarország Kft.
- Szolgáltatás: a gumiabroncs olyan váratlan, előre nem látható sérülése, amely kizárólag az abroncs felniről történő leszerelésével javítható. Javítás költségének megtérítése vagy ha szakszerűen nem javítható, akkor csere (szükség szerint 2 db csere, ha 1 db nem pótolható). Az abroncs árának térítése az ügyfél számára kopásarányos mértékben történik (munkalapon feltüntetett profilmélység alapján).
- Káresemény oka: kátyú, vandalizmus, baleset
- Kárbejelentés ügyfél részről: 7/24 Call Center, tel. szám: 06/1/465-3786
- Kárbejelentés kereskedő részről: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. (munkalap + sérülés fotójának beküldéséhez)
II. Gépjármű asszisztencia:
- Szolgáltató: Europ Assistance Magyarország Kft.
- Szolgáltatás: a gumiabroncs váratlan, előre nem látható sérülése következtében, amikor a gépjármű mozgásképtelenné válik, és az ügyfél segítségre szorul. Helyszíni kerékcsere vagy szállítás Continental (vagy más) szervizbe. Javítás költségének megtérítése vagy ha szakszerűen nem javítható, akkor csere (szükség szerint 2 db csere, ha 1 db nem pótolható). Bérautó szolgáltatás maximum 3 napra vagy szállás szervezés legfeljebb 3 napra, Európában max. EUR 70 / fő-ig.
- Káresemény oka: kátyú, vandalizmus, baleset
- Kárbejelentés ügyfél részről: 7/24 Call Center, tel. szám: 06/1/465-3786
III. Balesetbiztosítás:
- Szolgáltató: UNIQA Biztosító Zrt.
- Biztosított: mindenki, aki a gépjárműben utazik (nem csak a gépjármű tulajdonosa vagy vezetője!)
- Biztosítási fedezet: közlekedési baleseti halál és rokkantság esetén max. 1 millió Ft / utas.
- Kárbejelentés: a Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen vagy 06/1/465-3786 telefonszámon


További információkért látogasson el ide.