Miért van a Toyota Crown nyakig a szószban? Az egyik japán autógyártónak, a Journo-nak van egy elmélete

Tóth Dorottya

Miért van a Toyota Crown nyakig a szószban? Az egyik japán autógyártónak, a Journo-nak van egy elmélete

 

A Toyota Crown iránti vágyakozás érezhetően csökkenőben van az utóbbi időben.

Úgy tűnik, hogy a BestCarWeb japán oldalon található véleménycikk magyarázatot ad arra, hogy miért. Miért csökken egy olyan autó értékesítése, amely korábban a 90-es években elérte az évi 200 000 db-os eladást? Napjainkban azonban mindössze csak évi 36 000 db-ot adnak el. Mi változott meg? Hol keresendők az okok? Számos magyarázat lehet a jelenségre, de az író két pontot hangsúlyoz: egyrészt a gyártmány külső megjelenésének változását, másrészt a Toyota forgalmazási hálózatának megnyitását.

Úgy tűnik, hogy a japán céget belemerítkezett az európai tervezési és mechanikai trendek követésébe. Az egykor födémoldalú és dobozos alkotás most egy letisztult, karcsú, merész és szexi értelmezés annak, ami egykor volt. Agresszív és sportos elemei, valamint nagyméretű kerekei más célközönség bevonzását determinálják.

Önök mit gondolnak erről?

Tóth Dorottya

Tóth Dorottya média üzletág vezető vagyok a BHPguminál. A BHP szakértői rovat, a Dr. Gumisarok válaszol megálmodója és a Magazin oldal tartalmainak szerzője. “‘Gumiabroncs témában hitelesen”, illetve “Minden amit az autózásról tudni kell, vagy tudni érdemes”  mottókkal hozok létre nemcsak hasznos, de érdekes tartalmakat is.  Célom a közérdekű információk, hatályos jogszabályok és különlegességek vidám, izgalmas köntösbe csomagolása Olvasóink és Ügyfeleink tájékoztatása, valamint szórakoztatása érdekében.