A Toyota Crown iránti vágyakozás érezhetően csökkenőben van az utóbbi időben. Úgy tűnik, hogy a BestCarWeb japán oldalon található véleménycikk magyarázatot ad arra, hogy miért. Miért csökken egy olyan autó értékesítése, amely korábban a 90-es években elérte az évi 200 000 db-os eladást? Napjainkban azonban mindössze csak évi 36 000 db-ot adnak el. Mi változott meg? Hol keresendők az okok? Számos magyarázat lehet a jelenségre, de az író két pontot hangsúlyoz: egyrészt a gyártmány külső megjelenésének változását, másrészt a Toyota forgalmazási hálózatának megnyitását. Úgy tűnik, hogy a japán céget belemerítkezett az európai tervezési és mechanikai trendek követésébe. Az egykor födémoldalú és dobozos alkotás most egy letisztult, karcsú, merész és szexi értelmezés annak, ami egykor volt. Agresszív és sportos elemei, valamint nagyméretű kerekei más célközönség bevonzását determinálják. Önök mit gondolnak erről?