A Picmac Kft. 4 978 640 forint összegű vissza nem térítendő támogatást nyert a „Mikro-, kis-, és középvállalkozások piaci megjelenésének támogatása” tárgyú pályázati kiíráson az Új Széchenyi Terv keretében. A 9 957 280 forintos összköltségű beruházás keretein belül a Kft piaci megjelenésének erősítése valósult meg.
Cégünk néhány éve személyautó gumiabronccsal kereskedik az interneten keresztül. Jelenleg 5 alkalmazottunk van. Elsősorban az erős online marketing és fejlesztési tapasztalatunk jelent előnyt a versenytársakkal szemben. Ezáltal kisebb költséggel tudunk dolgozni, mint a versenytársaink. A marketing tevékenységünket szeretnénk a környező országokra is kiterjeszteni. Elsősorban Szlovákiára és Romániára szeretnénk koncentrálni, viszont a helyi sajátosságokat nem ismerjük, nem tudjuk, hogy milyen marketingeszközök lennének működőképesek, ezért is szeretnénk egy komoly szaktudással és nemzetközi tapasztalattal rendelkező csapatra bízni a stratégiánk kialakításának támogatását.
Jelen projektünk során az erősödő magyarországi online gumiabroncs értékesítési üzletágunkat szeretnénk a környező országokra is kiterjeszteni.
A projektünk célja cégünk piaci megjelenésének támogatása, beleértve a lehetséges piacok felmérésének támogatását, vállalkozás specifikus üzleti tanácsadói tevékenységeken keresztül és a piaci versenyben való eredményes részvétel.
A projekt tárgya, tevékenységei:
Stratégiai marketing konzultációk
Iparági és konkurenciakutatás
Kutatások eredményeinek alapján online marketing stratégia kidolgozása
Azon dolgozunk, hogy kényelmesebbé és egyszerűbbé tegyük a gumiabroncs rendelést. Ha észrevétele, véleménye, javaslata van, kérem, írja meg, hogy tanulni, fejlődni tudjunk belőle! Köszönjük szépen!